söndag 8 november 2009

JB - OBK 7-4 (3-1)

Det var mycket spänning i luften igår under seriepremiären mellan JB och OBK.

Första Halvlek:
JB går ut och börjar matchen utan spelaren O. Davidsson som under uppvärmningen lyckats fått foten upp skuren av en annan skena. Otterbäcken börjar starkast och trycker på ordentligt. De spelar runt och slår långbollar. JB försvaret känns inte alls så starka och säkra bakåt och det blir OBK som får första målet. Mer om, matchen kan man läsa på hemsidan. Vad jag mer vill skriva om är domarna. De var inte alls med i första halvlek. Vist är det kul att man kan släppa lite och låta det bli lite mer hårt spel, men då skall det vara åt båda hållen. Andra halvlek kan jag inte yttra mig om eftersom att jag inte var kvar. Men första halvlek får domarna klart IG i betyg. Jag hoppas att de skärper till sig inför kommande matcher.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar