lördag 21 november 2009

1.a halvlek klar mellan JB - Ale-Surte

Ja hur skall man beskriva en match som denna? Jag skriver själv vad jag tycker och tänker om matchen, jag är på plats och sitter ca 2,5 meter från planen och jag står för vad jag nu kommer att skriva.

Första halvlek börjar bra, lagen känner på varandra och är mycket jämna under hela halvleken. Jönköpings första mål kom från nr 44 oskar Henriksson, andra målet från nr 3 Fredrik Widell. Ale-Surte har också hunnit göra två mål och dem genom nr 66 L. Karlsson och nr 9 J. Samuelsson.

Tycker att det är för jävligt att domarna visar ut en jönköpingsspelare som inte är med i spelet som har ramlat på isen, en Ale-Surtespelare åker över honom och ramlar, Jönköpingsspelaren åker ut 10 minuter för slag på skridsko. Det är bara en av alla lustiga/tråkiga domar beslut under första.. Nu börjar Andra hoppas på skärpning från domarna annars kan de lägga ned och börja döma golf eller nått.

2 kommentarer:

  1. Bra att du har så mycket åsikter om domarna! Om alla de "dåliga domarna slutar, vem skall då döma? Det skulle vara bra för återväxten bland oss domare om du tar licensen och börjar döma ( då kan du visa oss som inte kan döma!)
    M v h
    Hans Björkqvist

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera